Zwembaden en live chat

Veel mensen hebben er wel eens een bezoekje gebracht, het zwembad. Veel mensen komen ervan af kleins af aan. Ook krijgen bijna alle kinderen in Nederland zwemles. Hier leren zij om te zwemmen. Van de 1.900 zwembaden in Nederland zijn er 625 (openbare) zwembaden van of gesubsidieerd door gemeenten. Daarnaast zijn er ongeveer 600 zwembaden bij campings en bungalowparken. De overige zwembaden zijn te verdelen in zwembaden van zorginstellingen of scholen, van hotels en van sport- of zwemscholen. Elk zwembad wordt voor zijn eigen doeleinde gebruikt. Al deze zwembaden hebben vaak ook een eigen website met allerlei informatie. Het kan soms zijn dat de bezoekers alsnog vragen hebben. Hier kan een live chat een goede oplossing voor zijn.

Wat is een live chat?

Een live chat is een functie die op elke website kan worden toegepast. Het houdt in dat er een pop up verschijnt op de website. Hier zit een trigger aan. De websitebezoeker kan hier dan allerlei berichten sturen. Dit kan om het geven van advies gaan, een vraag zijn of een klacht. Op deze manier kunnen de websitebezoekers op een laagdrempelige manier contact zoeken met de organisatie. Voor veel mensen werkt dit zeer fijn.

Wat is de toegevoegde waarde van Chatkracht?

Een organisatie kan ervoor kiezen om de live chat uit te besteden. Dit kun je uit besteden bij Chatkracht. De chatspecialisten van Chatkracht staan 7 dagen per week klaar om alle berichten te beantwoorden. Alle berichten komen binnen bij hen zij beantwoorden deze doormiddel van het kenniscentrum. Hier staat alle informatie over de organisatie verwerkt. Op deze manier zijn zij bereid om de chat te beantwoorden en de klant verder helpen. Bent u geïnteresseerd? Neem gerust contact op via de live chat op onze website.